Velkommen til H. Skjalm P. engros afdeling.

Bliv forhandler nemt og enkelt, på mindre end 24 timer!

Bliv en del af H. Skjalm P. som forhandler af dansk design. Sammen hjælper vi dig med at øge dit salg til endnu flere kunder.

Dansk design i 67 år

H. Skjalm P. er siden 1953 blevet til et til et anerkendt design-brand i både Danmark og resten af verdenen. Hvert halve år er det med stolthed, at den nyeste kollektion lanceres, en kollektion som stadig tager sit udgangspunkt i den oprindelige filosofi: skandinavisk design af høj kvalitet i naturmaterialer med farve og grafisk formsprog.
I de seneste år har H. Skjalm P. fokus på bæredygtig produktion og økologiske produkter
Vi har en bred vifte af kundegrupper, alt fra indretningsdesignere, projektarbejde med hotelkæder, blomsterforretninger og interiørforretninger. 
Vi hjælper også din virksomhed med privat label produkter - så kan du få et unikt produkt til din restaurant, butik eller gave. 
 

Som ny kunde hos H. Skjalm P. får du med det samme: 

1. Personlig kontaktperson
2. Velkomstbrev
3. Nyhedsbreve med information
- Tilbud, lige til at give videre til dine kunder
4. Adgang til showroom på Nikolaj Plads
5. Logind til bestilling af varer på https://hskjalmp.dk/pages/btb-webshop
6. Forhandleraftale med flere fordele, ex. materiale til online salg

KOM HURTIGT I GANG
- Kontakt os og vi hjælper med

1. Udvælge sortiment
2. Onboarde dig på H. Skjalm P.’s årshjul for forhandlere
3. Sælge H. Skjalm P. online ved at sende tekster og billeder til dit website
4. Sortimentmateriale til post på sociale medier herunder konkurrencer
5. Sparring om salget
Vi sidder klar til at hjælpe dig og glæder os til et samarbejde med dig!  

 

Cathy Thomé Jensen
Fyn & Jylland
cathy@hskjalmp.com
Linkedin: Cathy

Emilie Brink Larsen 
Sjælland & Bornholm 
emilie@hskjalmp.com
Linkedin: Emilie

 

Her er der er en slags-salgs-skabelon på hvad siden kan/bør indeholde udover en kort men kraftig overskrift og en udpensling af den (jeg har bare skrevet noget):
  • Præsenter og forstør kundens problem.
  • Præsenter redningen (Kort - det er derfor du skal købe)
  • Beskriv de opnåelige resultater (Længere)
  • Før socialt bevis med testimonials
  • Fortæl, hvem det er til/for
  • Giv specifikke løfter
  • Fortæl, hvorfor de skal tro på dig
  • Præsenter din pris
  • Sæt prisen i perspektiv
  • Fortæl hvor, hvornår - hvad skal der gøres
  • Advar om konsekvenserne ved at lade være
  • Skriv et call to action
  • Motiver evt. til handling NU med emotionelle triggere